Rabu, 13 Julai 2011

Nutrisi buat kucing kami.

NUTRICOAT Fungsinya untuk mengatasi masalah keguguran bulu dan bulu kucing yang tak lebat. Nutricoat melebatkan semula bulu kucing yang baru mengalami keguguran bulu atau terkena jangkitan fungus.Nutri-Coat mengandungi Omega 3 dan Omega 6 yang memang sangat baik dalam membantu pertumbuhan bulu yang sihat dan lebat. fungsinya untuk support beautiful coat dan mengurangkan shedding. Ia memang berkesan dan sangat jelas hasilnya terutama pada kucing yang kehilangan bulu akibat daripada serangan fungus.

BYS BREWERS YEAST -menguatkan bulu kucing supaya tak mudah gugur.Mengandungi Zinc, memang function nya untuk menguatkan bulu kucing.Memberikan kucing anda Brewers Yeast with Garlic di atas juga dapat mengelakkan kutu kucing, kerana kandungan garlic di dalam brewers yeast itu tidak disukai oleh parasit tersebut.Selain itu, you will notice that your cats will increase its weight (berat bertambah) selepas makan Brewers Yeast ni.

TROY NUTRIPET Daily vitamins -Provides extra energy, vitamins and minerals. Appetite stimulant.
A highly palatable source of calorie and vitamin supplementation recommended for inclusion in the diets of dogs and cats where levels may be low. Directions for use: NUTRIPET is highly palatable and is usually accepted eagerly.- Menambah selera makan kucing dan vitamin menambah nutrisi keperluan kucing setiap hari.


OGADERM SPRAY-Mempercepatkan pertumbuhan bulu pada bahagian yang gundul akibat digaru2.. luka atau jangkitan fungus.Gatal2 atau bekas kurap.Baik digunakan selepas kucing mandi.

MALASEB medicated Syampoois a antifungal and antibacteria treatment for seborrhoeic dermatitis in dogs and cats, and helps allieviate scaly, greasy or smelly skin.It also contains a coat conditioner to restore shine and ensure a soft, healthy coat.Reducing the spread of infections and comtamination to the environment. -Untuk kurap,gatal2 dan ,kulit kering.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan